måndag 23 maj 2011

börjar bli trött , bäst att lägga sig snart..
timmy å lilleman sover redan, så bäst att krypa ner jag me.
ska ju upp å tvätta imorn , kul ... elr inte !
men måste göras å den dagen passade bäst den här veckan , fast inte så tidigt :/ blöö!
men så har jag ju en son som får mig pigg å glad :)

å så blire att fira mamma imorn me, fast hon fyller lite senare i veckan men då har dom flytt ut t husvagnen ;) hehe..
så går väl dit så fort jag tvättat klart.. har nog inget annat för mig iaf :)

på onsdag ska jag gå å fixa frillan :) klippa å färga, nu behövs det verkligen ! måste ju va fin t studenten :) hehe..
så Melwin ska mysa me sin mormor så länge , får se om han känner igen mig när jag är tbx , haha :p fast de tror jag allt...

nee nu ska jag försöka sova :)

nattinatti



- / <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar