tisdag 17 maj 2011

bloggtorka som faaaaan !
helt sjukt...
men iaf , nu har jag hört tjat hela kvällen ;) hehe , så bäst att skriva lite...

sitter å glor på big brother , är sååå trött ''/ blir att dyka i säng direkt vid 11.
elr jaa de vetifan , brukar ju sitta lite längre ändå ;)

dagen har varit lugn, fixat lite här hemma, varit å handlat å så traska jag iväg t mamma å lämnade en tröja.
å så har jag varit ruskigt förbannad , leta nytt boende kanske ? jaaa tack!
men hur lätt är de att hitta nåt bra ställe å bo på nu? 
skiiiitsvårt vafan ! jag blir tokig , ;o
vill ha hus, nu nu nu! lägenhet gör mig tokig. skulle de varit nån annan så hade de ju varit helt okej.
jävla surbullar asså!

nee nu ska jag glo klart på bb å dricka upp min cola :D


natti !



- /

4 kommentarer:

  1. Yeeeey! :D uppdatering! ;D

    Du får se till att göra lite mer om dagarna så du har något att skriva om ;)

    Puss<3

    SvaraRadera
  2. har typ fullt upp hela dagarna men känns inte som jag har nåt å skriva om iaf :p men de löser sig me tiden ;) <3

    SvaraRadera
  3. låter joooooooooooobbigt de där. Men två hus innan oss är ju till salu du vet vattenlasses hus de snett emot våran postlåda vettu xP

    SvaraRadera
  4. jahaajaa :p där ser man, kanske skulle flytta då :P

    SvaraRadera