tisdag 19 juli 2011



såådär jaa, nu har jag varit ute på långpromenad me Jozze, har precis duschat av mig lite med.
funderar lite på va man ska hitta på nu när timmy har semester, kmr väl bli rätt så lugnt kan jag tro.

Förra veckan fyllde min prins 1 år :) massvis med paket å sånt, ska försöka lägga upp kort nån dag när jag inte har nåt bättre för mig.
å sen fyllde jag 20 , hann även me en sväng på systemet ! va bara tvungen , på den dagen lixom, blev även grattad av tjejen i kassan ;)
även jag fick lite paket, elr jaaa , jag å timmy fick lite grejer ihop eftersom han snart fyller år.
så i lördags hade vi kalas för min släkt , bara dom närmsta.
alla träffades i farmor å farfars sommarstuga , käkakade å fikade :)
så istället för att ha femtioelva olika kalas så slog vi ihop allt i ett , min student , Melwins 1årsdag & Min å Timmys 20årsdag.

imorn ska vi ner t bvc , se hur mkt lillprins väger å så ska han få sprutor... kul ''/
så nu ska jag ta de lite lugnt , kanske läsa lite i en bok å sen sova :)

ha de gött...


- /

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar